Ygt2121 benimde geçicek gibi değil yatmaya fırsat olmuyo 2 yaşında bir oğlum var ve 1e giden bir oğlum daha ödevdi yemekti oyundu derken gece zor atıyom kendimi yatağa neyseki eşim çok yardımcı oluyor oda olmasa hiç dinlenemiyorum bide ilk aylar yorgunluk daha çok oluyor Allah bütün gebelere kolaylık versin