badefne Kızlar son regl tarihime göre 6+2 gösteriyor program ama doktor kese baktı 5+5 dedi yaşayan var mı
Fik Bennn😀 11+4 de eşitledi kuzu sen içini ferah tut herkes yaşıyor beslenmene yemene içmene dikkat et günde 1 muz tüket ceviz badem flan ye süt iç ben çok nesquikli veya ballı süt içmiştim 🤭
badefne Derya3628292 inşallah benimde sorunsuz ilerler canım 2 hafta sonra tekrar gel kalp atışına bakalım dedi inşallah duyarız 🙏
Derya3628292 badefne inşallah canım iyi düşün iyi olsun ben zehir ettim kendime o dönemi şimdi keşke tadını çıkarsaydım diyorum inşallah sende öyle dersin ☺️
badefne Fik yoğurtta sevmiyorum ama zorlayayım onu yiyeceğim. Ama süt kesinlikle içemiyorum çok kötü yapıyor başka önerin var mı canım
badefne Derya3628292 1 hafta fark yok zaten canım üzülmedim ama büyür elbette ama Bi acaba tek bana mı denk geldi diye düşündğm sorayım dedim. Sabırla beklerim büyüsün sağlıklı olsun yeter canım 🙏