Aybarsmom_ Servikal daha çok yeni ameliyatın. ilk başlarda ağrı sancı olabiliyor doktor bana günde 3 kez parol icebilirsin demisti ama kaçıncı haftadasın? Çok fazla olan bir ağrıysa acile git istersen bir kontrol etsinler
ddilaraa Servikal geçmiş olsun. Açılmanız oldu mu o adet sancısından sonra? benim de 3 gün oldu olalı ilk defa bugün sancı hissediyorum