Emnysl_ merak ettiğin her şeyi sorabilirsin sorun depil. Çok fazla ilgi yok ama kötü muamalede görmedim sen çağırmazsan sık sık gelipte seni kontrol eden olmuyor. Ben suyum geldiği için gittim hastaneye doktor gelene kadar nstye bağladılar doktor geldi muayene etti 8cm açılma vardı suni sancı verdiler ben nst de kalmak istemedim ayakta durabilecek misin kendine güveniyor musun diye sordular ben iyiyim kalkarım diyince kaldırdılar yürüyüş yaptım skuat çektim falan satte bir gelip kontrol ettiler sancım olmadığı için ben de kimseyi çağırmadım kendi kendime sancıyı bekledim diğer oda da sancısı olan bir kadın vardı o bağırdığı zaman gelip bakıyorlardı. Sancım son noktaya gelipte doğum başladığı an ben ebeyi çağıracakken hasta bakıcı geldi hemen beni çatala aldılar doğum yaptım doğum esnasında yardımcı oluyorlar. Bebek doğar doğmaz kucağıma verdiler yanımda giydirdiler sadece doktor kontrolünde yanımdan ayrıldı sancı odasında 2 saat gözetim altında tuttular hemen çıkarmadılar odaya. Emzirme konusunda yardımcı olmadılar hiç bebeği kucağıma verdi kendi kendime uğraştım. Doğumdan sonra kıyafetlerimi falan ebeler giydirdi 2 saat sonra odaya götürdüler sadece tuvalete çıktın mı bebeğin karnını doyurdunuz mu diye sormaya bir kerw geldiler yanıma bir de taburcu olacağım zaman eşyalarını topla bebeği getir topuk kanı alacağız demek için geldiler aklıma gelen bunlar başka merak ettiğin benim unuttuğum bir detay varsa sorabilirsin. Bu arada güvenlik zafiyeti var ben bebeği emziremediğim için mama verdim ilk gün gece kaynamış su bulamadık eşim evden getirdi odada başka hasta da yoktu eşim de sabaha kadar bizimle kaldı kimsenin haberi olmadı normalde erkek refakatçi almıyorlar.