Filiz1234 Bu hastaneye giden var mı doğum için çok uygun fiyat verdiler orada planlıyorum doğumu tecrubeli olan var mı??
2_bebeanasi5 Ben oraya gidiyordum Sema hanım diye bi doktor vardı o gitmiş ordan 270 tl ödüyordum muayene ücreti sezeryanda 5500 du yani daha 2 ay abecemden muayene ücreti 450 olmuş ve doğumda 7 bin çok fazla ya ama genele olarak güzeldi yani ilgileri alakaları