Burcum Lavinia96 ben de olmadı. Regl gibi oldu ama kimisinde daha yoğun ve ağrılı olabiliyormuş. Hatta daha uzun sürer demişlerdi ortalama 1 hafta sürdü yine
Tugce_acrr45 Lavinia96 benim olmuştu canım yarım saat 1 saat doğum agrısı gibi sonra zaten acıdan uyuya kalmışım
sehrengiz_8 Lavinia96 adetten hiçbir farkı yok 6 kere kimyasal gebelik geçirdim bir de düşük yapılmıyor kimyasal gebelikte
Lavinia96 Tugce_acrr45 benimde öyle oldu ilk 1 saat çok ağrım oldu sonrasında bir şey hissetmedim ama
Fik Bende olmuştu kuzu gece şiddetli ağrı ile uyandım Allah yaşatmasın kimseye kötü bir ağrıydı hani canımdan can çıktı derler ya ondan zaten toparlandık gittik gece acile malesef kimi kimyasal gebelik dedi kimi düşük anlamadım ne olduğunu 6 haftalıktım
serifeaslan01 Ben regl günleri normalde de acı gecerdi fakat kimyasal gebelik çok daha büyük acıyla atlattım ama uzun sürmedi benim beş altı gün sürdü normal adetten daha kisaydi
Aysel_krdg Lavinia96 normal regl ağrısından biraz daha ağrılı geçiyor ve pıhtılı bir kanama oluyor ben şu an geçiriyorum
whitechocalete Lavinia96 normal regl gibi oldum hatta hic ağrım olmadı regl olunca kıvranıyordum aksine
Caglasmz Lavinia96 bende bu ay kimyasal gebelik geçirdim normal adet gibiydi bende hiç ağrı olmadı ama normalde kanamamın tamamen bitmesi 1 haftayı buldu, normalde o kadar sürmezdi
sehrengiz_8 Gamzealptkn ben kemoterapi aldım küçükken o aldığım kemoterapi de yumurtalıklarımı ve yumurta rezervimi etkiledi
sehrengiz_8 Gamzealptkn var şu an 14 aylık oğlum var. 5+6 haftalık da gebelik gözüküyor tabi kalp atışı filan duyulmadığı için henüz bu gebeliğimde bir netlik yok
Aysel_krdg sehrengiz_8 canım bende 2 defa üst üste geçirdim korkuyorum açıkçası bir daha tekrarlar mı diye kan sulandırdı kullandın mı sen ondan sonra
znkara Lavinia96 ilk 2 gün çok sancılı oldu bende kanamamda normal adet kanamasından daha koyu renk ve pıhtı şeklindeydi ve uzun süreü 9 gün kadar
sehrengiz_8 Aysel_krdg ben kimyasallardan önce de başlamıştım kan sulandırıcı kullanmaya kimyasal tamam anomali olan bebeği büyütmüyor vücuttan atıyor. Hani sağlıklı bir bebek değildi zaten kimyasallar da
Bahar_kocak Lavinia96 hayır ağrı yaşamadım benimki 1 hafta içinde oldu herşey bende lekelenme oldu öğle saatlerinde gece de kanamam başladı zaten değerim de çok düşüktü 14 dü ilk gebeliğim olacaktı temmuzda geçirdim kimyasal gebelik baya zordu benim için 🙄 Şubat’ta hamile olduğumu öğrendim sürpriz oldu 3 yıldır tedaviyle faln da olmuyordu şuan 14+3 günlüğüm hayirlsii bakalım 🥰♥️
Lavinia96 Bahar_kocak yaa çok sevindim inşallah sağlıkla kucağınıza alırsınız. 🌸🥲 benimde ilkti umutlanmıştık çok bizde perşembe günü başladı kanama yoğun ve ağrılıydı ama diğer günler hiç ağrı hissetmedimm bugün 3.gün yoğun kıvamlı pıhtı şeklinde devam ediyor 😢
tugba04 Lavinia96 Bende geçen ay kimyasal yaşadım normalde regl dönemlerim ağrısız geçer ama bu seferki ağrılı geçti kişiden kişiye göre değişiyor bence
Aslibh Lavinia96 olmuyor canim bazi gunler cok hizli geliyor ama kotex en uzun pedini kullan 2 hafta icinde azalacak