-Nazlican35- Ozlm_31 bn 95 ile hamile kaldım 79 a düştüm 5 ayda ve şu an 27+3 üm 83 kg yım 6. Ayımda karnım belirginleşti
Sevvl Ozlm_31 12 haftada gobegım vardı çünkü çok zayıftım 20 kilo aldım 10 u gitti 1 ay oldu doğum yapalı
Sezenurgunn Haftadan sonra göbeğim çıkmaya başladı . Şu an 29+1 iz . Toplamda 7 kilo aldım . 7 kilonun da 5 kilosunu zaten ilk 12 hafta tiroit rahatsızlığımdan dolayı kullandığım kortizondan dolayı almıştım . Sonrasında kilo alımım durdu denecek kadar azaldı çünkü hamilelik öncesinden gelen reflüm var bir de ikiz gebelikten dolayı mideye baskıdan bişey yiyemiyorum doğru düzgün. Ama bebeklerimin kilo gelişimi yolunda çok şükür 🤲