Arzu501 Biz 19+2 olduk. Bebeğin haraketlerini karnınızın neresinde hiss ediyorsunuz? Ben sezeryan kesiyinin tam altında hiss ediyorum acaba normalmi?
SheeR Arzu501 o haftalardayken bende sağ kasığımda hissediyordum şimdi 28+5 olduk tam karnımın ortasında hanımefendi 😍