Tubag1 Kızlar ilk gebeliğim ara ara bebeğin toplandığını sertleştiğini hissediyorum. İnternette biraz araştırdım büyüdüğü için kendine yer açıyor diye yazıyor doğru mu ?
Busratuncay2911 Annem her zaman bana aman üşütme bebek toplar kendini der yani belki üşütmüş olabilirsiniz