Kızlar kendilerine bi tasarım gönderdim bunu yapabilirmisiniz diye yaparız dediler bugun ürünüm geldi tadı, kokusu vs kesinlikle bişey diyemem çok güzel fakat kutu uzerindeki tasarım küçük geldi gözüme çikolataların üzerindeki yazılarda çok küçük geldi. Söylediğim zaman siz istediniz dediler ama bana bu yazı olursa yazılar küçük olur net olmaz diye bi uyarı yapmadılar sizce ben mi abartıyorum sizde bakarmısınız üzüldüm ya 😞

