Gnll35 en son 16 Kasım’da değerim 68’e düştü. Doktora kontrole gittim bu şekilde olması çok iyi 23’ünde tekrar beta hcg yaptıralım dedi. Bugün tekrar yaptırdım 3,4’e düşmüştü.
Normalde 0-5 arasında oluyormuş. Parça felan kalmamıştır dimi bugün tekrar sonucu doktora göstermedim🙃