Zeynep945349 Sat 24 Eylül 23 Ekim beta hcg 40 26 Ekim beta hcg 96 2 Kasım beta hcg 324 7 Kasım beta hcg 580 değerlerim iki katına çıkmıyor diye doktora gittim ultrasonla baktırmak istedim doktor bu değerle kese görünmez dedi. Değerlerin bu şekilde artış göstermesi normal mi diye ısrarla sordum. Şuan için kesin konuşamayız düzensiz bir gebelikse zaten kendi düşer dedi. Haftaya Çarşamba gel o zaman kesin olarak bişey diyebilirim dedi. Bugün (12 Kasım) kanamam olunca tekrar beta hcg testi yaptırdım sonuç 755 çıktı. Yarın doktora gidecem. Buna benzer bir durum yaşayanınız oldu mu lütfen yazar mısınız
asilsmom Zeynep945349 benim oldu canim ama degerlerim seninki kadar yükselmedi en son kanama devam edince degerim tamamen negatif oldu dr um kimyasal gebelik demisti yani bebegin yerlesmeden kanla birlikte gitmesi demek.. hayırlısı olsun insallah🙏🏽
Hamisanne Zeynep945349 benimde beta hcgm düşüktü sonra yükseldi ben öyle takip etmemistimm 2 günde bir bilmiyordum çünkü sonra 8.haftada kalbi durdu bebeğimin ama hiç kanamamm ağrım olmadı kürtaj la aldılar bebeğimi sonra 3ay bekledim şimdi yine hamileyim elhamdülillah ilk baktirdim da HCG yine 49 çıktı korktum ama bu hafta geçmeden yine baktirdim bu sefer 2539 çıktı yarın yine doktora gidicem ultrason için kızlar dua edin önceki bebeğimin kalp sesini hiç duyamamistim inşallah bu sefer duyarim
Gnll35 Canım öncelikle geçmiş olsun. Benim ilk gebeliğim böyle olmuştu maalesef düşük yaptım. Doktorum sağlıklı bir gebelik olmadığını söyledi. Ama 1 ay sonra adet gördüm ikinciyi görmeden hamile kaldim suan 18 haftalık olduk.
Zeynep945349 Gnll35 Allah razı olsun inşaallah hayırlısıyla kucağınıza alırsınız. Allah isteyen herkese nasip etsin. Dış gebelikten çok korkuttular dış gebelik olmasın diye dua ediyorum
Zeynep945349 asilsmom En son değeriniz kaçtı Kanamam bugün başladı kanamadan sonra baktırdım 755 çıktı Sizin kanamadan hemen sonra mı düştü
Zeynep945349 @asilsmom Çok teşekkürler Allah razı olsun Sağlıkla kucağınıza alırsınız inşaallah Dış gebelikten çok korkuyorum kanamam olmasına rağmen değerin böyle yüksek çıkması çok korkutuyor beni
Gnll35 Zeynep945349 canım benim kanamam olmamıştı ben kontrolde öğrendim düşeceğini kese göremedi doktor dış gebelik olabilir dedi kürtaj olman lazım dedi. Başka hastaneye gittim kürtaja gerek yok düşüyor dedi ve ertesi gün düşürdüm 1 gün kanamam oldu o da adet kanaması gibi . Yani ertelemeden doktora git.
Zeyneb35 Benimde öyle oldu kanamam oldu hafif gittim düşük tehliken var dikkat et dedi bir hafta sonra düştü zaten o zaman kimyasal gebelik olduğunu öğrendik herseyde vardır bi hayır. Sağlıksız gebelik bunlar bak şuan hamileyim her şey yolunda şükürler olsun .. Hiç üzülme şu tarafından bak çocuğun olabiliyormus işte şükür
Zeynep945349 Zeyneb35 Evet çok şükür öyle diyorum. Doktor sağlıksız gebelikse kendi düşer o da ancak haftaya kesinleşir dedi. Kanamadan sonra değer niye böyle yüksek dış gebelik olmaz dimi
asilsmom Zeynep945349 benim kanama basladiginda deger 23 lerdeydi kanamayla birlikte 4 gün içinde değer 3 e düşmüştü 😶
Elif28 Gnll35 kaç haftalikti kese görünmedi canim ? Çok geçmiş olsun rabbim tekrar nasip etsin inşallah
Zeyneb35 Zeynep945349 yok kız Allah korusun ayrıca öyle bir şey olsa doktor görürdü ki çünkü diş gebelik rahimde olmaz yumurtalsrda olur bide sen öyle duramazdin çok ağrı sizi olur
Gnll35 Elif28 6 haftalık düşürdüm canım ben. Şimdi çok şükür 18 haftalık hamileyim kızımı bekliyorum.
Gnll35 Benim kanamam başlamadan önce 954 tü değerim. Kanama başladıktan 3 gün sonra gittim 63 e düşmüştü.
Elif28 Gnll35 gözün aydin:))) kesenin görünmemesi tehlikeli ozaman bende 5+5 im ama görünmedi kese... alttan muayne yapalim dediler ama.korkuyorum birşey olur diye
Zeynep945349 @Zeyneb35#25195212 2 Kasım’da 324’tü değerim ultrasonla baktı yuvalanma olmuş dedi. Değerm 580 iken çok ısrar etmeme rağmen ultrasonla bakmadı. Kese görünmez bu değerle dedi.
Zeynep945349 Zeyneb35 Öyle hayırlısı olsun diyorum ayağım yerden kesilmişti ilk öğrendiğimde kısmet değilmiş demek ki
Gnll35 Zeynep945349 canını hiç sıkma evet zor bir durum çok etkileniyorsun ama sakın kendini sıkma ben çok çabuk atlattım doktorum beni motive etti. Ve ben hiç beklemiyordum hatta düzensiz olacağını düşündüğüm için adetim hamile olduğumu geç öğrendim. Doktora gittiğimde kalp atışını bile duydum. Allah'ım en kısa zamanda gönlüne göre versin.