Selvikan 10 nisan da beta hcg yaptırdım 547 çıktı yarın ilk defa doktora gidicem sizce kese görünür mü 🥺
minikmucizeemaak Selvikan En son 7 Nisan da 509,67 idi 11 de kontrolümde hem üstten hem alttan gördük sağlıkla kavuşalım ❤️