Ben yaptım. Hissettim doktorum bana şimdi ikinacaksin dediğinde ben ıkındım tamam uyuşuk oluyor fakat hiç hissetmedim de demek olmaz bebeğin kanala girdiğini açılmanij tam olduğunu hissettim lap diye inmişti sonra hemen doğum başladı 3 4 dk içerisinde doğurdum galiba sadece suyumun geldiğini fark edemedim ben hissedemedim onu