Kızlar merhaba 6+5 yeni gebeyim ama 5. Haftadan beri göbeğimin ortasında değil de yan taraflarında kasık çizgilerine doğru çok kaşıntım oluyor ve o bölge inanılmaz kuruyor pütür pütür oldu. Kilom 55′di hala aynıyım yediklerime dikkat ediyorum ama nerden cıktı bu kasıntı anlamadım nemlendiriyorum 3-4 saat sonra yine aynı kurulukta ve kaşıntı başlıyor daha bu haftalarda böyle bişey olması mümkün mü ya :( çatlak mı olacak acaba simdiden?