BurcuY esentepede yaptırmıştım 300 tl vermiştim ama nerdeyse bi saate yakın kaldım içerde herşeyine baktı ölçtü ve herşeyi tek tek gösterdi anlattı bana da. Fotoğraflar da verdi her ölçümün fotoğrafını verdi bizimki yüzünü göstermedi göstersin diye de bekledik ben memnun kalmıştım verdiğim paraya değdi yani.