sade-Liyaa Dün 20dkda bir kasılmam oluyordu bugün 10dkda bir oluyor ama asla ağrım sancım yok yada ben hissetmiyorum doğum yakın mıdır bilgisi olan var mı
MerveSinan sade-Liyaa bence cok yakınn hazirliklarin tamamdir insallah :) saglikla gelsin bebisin 🤲☺️
gzmwe sade-Liyaa kasılma derken kuzum nasıl birşey bebek toplanması mı? Bende 39haftalığım ağrım vs yok ama bebek dünden beri çok hareketli ve toplanıyor
Sinem_0618 sade-Liyaa umarım doğum belirtisidir sağlıkla kucağımıza alırız hepimiz ağırlaştıkca çok zor oluyor gerçekten
sade-Liyaa MerveSinan Her şey hazır saat sayıyorum bekliyorum ama ağrı falan olmayıncada oluyor mu bir bilgim yok 🫣
sade-Liyaa gzmwe Aynen canım doktorum kasılmayı şöyle anlatmıştı Rahim kasıldığında bebek toplanır 30sn falan sürer sonra geri geçer demişti
Denizkaramuk gzmwe ya bebek toplanması nasıl oluyor nereden anlıyorsunuz acaba benim oğlumda toplanıyor ben mi hissetmiyorum diye korkuyorum
gzmwe sade-Liyaa benimde öyle oluyor ama arada kasıklarımda baskı hissi oluyor ama çok nadir ekstra hiç bir ağrı sızı vs yok, yalancı kasılmada olabilir diyorum bende o yüzden
sade-Liyaa Gulnar_95 O haftalarda benimde kasılmam oluyordu tabi ama bu kadar düzenli değil dakika tutuyorum tam dakikasında kasılma oluyor
Kckhtc Benim uzun uzun bebek kasıyor kendi 1 saat öyle durduğu oluyor 39 cü haftadayım insallah doğururum artık gece hiç uyuyamıyorum
sade-Liyaa Kckhtc Bir saat durmuyor benim 20-30 sn sürüyor 10dk sonra geri başlıyor çok uzun süreli toplanması pozisyon değiştirdiğinde bile aynı kalıyosa bi doktoruna sor istersen
Gulnar_95 @"sade-Liyaa"Şimdide oluyor çok aşağiya baski oluyormu sizdede? 2 cm açiklik var 2 ci dogumum ama sanci falan yok
sade-Liyaa Gulnar_95 Açıklığım var mı bilmiyorum doktor hiç bakmadı ama baskı bende de çok oluyor bazen alttan çıkacak gibi hissediyorum aslında senin açıklığında varmış tetikleyici şeyler yapsana başlar belki doğum
Kckhtc Gulnar_95 keske heyecandan uyuyamasan 😂 belimin ağrısına ve horlama sesime gecede 10 kez kalıyorum😬
Gulnar_95 @"sade-Liyaa"Normal hayatima devam ediyorum ama ağrilarim oluyor korkuyorum bazen kasilma yurutmuyor bile 1 hafta dedi doktor bakalim nolacak 🥹
sade-Liyaa Kckhtc Benimde pazartesi bende artık aynı şeyi söylüyorum aslında çevredekilerin ağrın sancın yok mu baskısı olmasa çok rahat güzel bi şekilde bekleyeceğim ama saat başı dua eder oldum gelsin diye psikolojik olarak çok yıprandım
sade-Liyaa Ftm124 Rahim kasılıyor bebekte kendini topluyor tabi kasılma olduğunda hafiften bi nefesiniz kesiliyor yani benim öyle :)