Şeker yüklemesi testinde gebelik şekerim çıktı doktorum dahiliyeye yönlendirdi insülin başlamam lazım ama önce bi diyetisyenle görüş takip edelim dedi. Diyetisyende saolsun bana bir diyet listesi verdi ki evlere şenlik🤦♀️ normal insan için bile zor kaldı ki iki canlısın ki zatem öyle aşırı yemek yiyen biri değildim ama ben bile zorlanıyorum. 26. Haftadayım sadece 5 kilo aldım. Ama bu diyet bana çok aşırı yüklenme gibi geliypr ikinci bi fikir almam gerek gibi hissediyorum. Tüm gün yataktan kalkamadım enerjim yok başım dönüyor. 😞😞😞 Aranızda var mı diyetisyen??