nurcakar03 Kızlar merhaba hamile olduğumu öğrenmeden önce kuaför saçlarımı mahvetti şimdi hiç olmazsa önlerindeki sarıları dipten olmayacak şekilde kahverengine felan boyatmak istiyorum bi fikri olan varmı hamileyken saç boyatan varmı?
minikoannesi123 nurcakar03 doktorum 5. Ay bittikten sonra boyatabilirsin demişti. İsterseniz siz de kendi doktorunuza danışın ama tahminim Benzer şeyler diyecektir.
Basak3503 Ben yeni boyattım daha 5. Ayın içindeyim bana da saç derisinden boyanın geçme ihtimali yok ama kokusuna marus kalma daha açık hava alabileceğin yerde boya ev olmasın kuaför tercih et demişti sen gene doktoruna sor canım
Fadimehizz Benim de doktorum boya yapılabilir herhangi sorun yok dedi zaten 6 ay bitiyor 7. Aya giricez ben de boyatmak istiyorum ya saçım çok açıldı çünkü