Gulce_1708 siz stres yapmayın saglikla gelip küvöze girmeden yaniniza gelecektir 🥰 ben de erken dogum yapacagim 37. Haftada, tansiyondan dolayi gelismedigi icin, 2500e kadar gelebildik biz de pazartesiye kadar ne kadar alabilirse bakalim artik 😌 hic belli olmaz basla saglik sorunlari olmasin da yeter ki 🤲🏻🤲🏻