27+4 haftalık gebeyim dün gece lavaboda peçeteye kan geldi sonrası silikti ve geçti acile gittim ultrasonda sorun çıkmadı ne bebekte ne rahimde tedaviyle gebelik oldu lan sulandırıcı kullanıyordum bugün bıraktırdı doktorum ve istirahat et dedi böyle bişey yaşayan var mı