Merhaba, ben dün test yaptırdım, 20. Haftadan beri tok kullanıyordum günde 1 tablet. Maalesef ona rağmen alt değerin altında çıktı demirim ve demir çok çok önemli. Doktorum günde 1 tablet demişti. Tekrar sordum “benim düşük çıktığı için” günde 2 tablete çıkarıldı ve aç almam istendi. Bi eczacı yakınım da aç içmelisin dedi. Siz muhakkak doktorunuza sorun ama normali günde 1 tablet aç içilecek öğrenmiş oldum. Tabii değerlerinize göre bu durum değişebilir aman doktorunuz karar versin lütfen 🙏🏻 Sevgiler