Sibel_gedik MelodyFairy regl belirtin varmı cnm ? 2 3 gün daha bekle günün geçince yaparsın . Bende de böyle tek çizgi ama umut ediyoruz işte bakalımmm :)
Seda020921 MelodyFairy bnde elendim canım onümüzdeki aylar inşallah güzel haberler alırsin morelini yuksek tut her zaman❤️
momyy__ MelodyFairy iki gün daha beklemen gerek ozmn canım testte çıkması için birkaç gün daha bekle inşallah vardir hayırlısı olsun
MelodyFairy momyy__ awox test vardı başka test yoktu eczanede nasıl artık bu test bilmiyorum adet gecikmesi olursa yaparımmm ama sanmıyorum ya🥹
momyy__ MelodyFairy beta HCG idrara 14 günde geçiyor canım en mantıklısı yumurtlama dan sonra 14. Gün yapmak yani