Esoo0698 Kızlar yarın 21 haftalık olucam bebeğimin hareketlini sezeryan dikişimde hatta bazen kasıklarımda hissediyorum hiç yukarıda hissetmedim bu normalmi. Ne zaman yukarlarda hissederim ?
Esoo0698 zeynozey İlk gebeliğimde kızım baya hareketliydi her yerde hissediyordum bu oğlan baya tembel nadir hareket ediyor ve hep sezeryan dikişimde hissediyorum 😊