esila-demir 8+2 haftaligim 6. Haftadan sonra ağrılarım geçmişti ama şimdi sol taraf belim çok ağrıyor yatınca geciyo ama ayakta batma gibi yürüdükçe olan bi ağrı var bu normal midir kontrol ayın 25 inde kormaya başladım bisy olmuşumdur ya