FilizDemir ben bu sene daha calısmayı dusunmuyorm ondan o konuda rahatım. Ücretli ogretmenlık yapıyorm seneye eylulde mülakata gırıp baslayacm ıns göreve. Benım Doğum ıstıharat paramı yatırsınlar yeter😅 onun ıcın aldım calısabılır çalışamaZ raporu. İnş sıkıntı cıkmaz da alırım