happymoomyy Kızlar 5 aylık hamileyim üst karnım çok ağrıyor acaba oraya doğru büyüdüğü için mi yoksa başka bi nedenden mi?
Sena_nzrlr Benimde çok ağrım olmuştu hatta acile gitmiştim organlar yukarı doğru çıktığı için oluyor demişti doktor ama yine de ağrılarını takip et
Tinkiminki6 happymoomyy ben o ağrıdan uyuyamıyorum aksma yemeklerinde ekmek tüketme ben bugün ekmek yemedim yine ağrı oluyor ama artık dayanacaz mecbur