Biricikyavrum kanama ne olursa olsun dusuk belirtisidir bende 2kez kanama gecirdim devlete gitdim muayine oldum sebebini bulamadilar ama bebegin dusecek zaten git dediler hemen ozel bir hastaneye gitdim direk pruluton igne yaptilar bana progeston verdiler kanama eve geldim durdu 1tanede diger hafta igne oldum simdi 30 haftaligiz kizimla insallah sende bu haftalari gorursun bebeginle bol bol dinlen ayagini yukari kaldir ve baska doktora git😊 Allahim saglikla kucagina almayi nasip etsin🤗