TeacherrMom 37+2 yiz kasık sancılarım epey arttı hatta dün bir sancı girdi belimden kasigimdan 30 saniye kimildayamadim bile sonra geçti ayağa kalkınca özellikle yürüyüş yapınca yine kasik ve kalça ağrısı çok oluyor bunlar doğum işaretleri mi ya
Minisanne12 TeacherrMom buda bende var her postta kendimi görüyorum resmen 😅. Sebebi artık Bebekten dolayı kemikler zorlanıyor o yüzden bacaklar arası uzun süre kapalı kalmamali. Çözümü ya bağdaş kurarak oturulmali yada uzanırken bacak arasına bisey koymak🌸
Asli2509 TeacherrMom bende 37 haftalıkken başladı o sancılar şuan 39+4 deyim hala gelen yok beklemedeyim 😂
TeacherrMom Minisanne12 gece uyumak iyice zulüm oldu sabaha kadar uyumasam daha iyi yatıyorum ya heryerim ağrıyor ya 😁 siz kaç haftalıksinz