Aysemhmt Tepecik kadın doğum hastanesine gidiyorum ayrıntılı ultrason içim özele gideceksin biz bakmıyoruz dedi
handeserdes Aysemhmt bahsettiğiniz hastaneyi bilmiyorum. devlet hastanelerinde yapılıyor. sanırım bahsettiğiniz hastaneye özgü bir durum var. perinatoloji bölümünden randevu almalısınız.
bebislerhakkinda Aysemhmt bende 16.haftadayim gün almak istedim doktora ,182 den arayın alın dedi ama aradim doktorun yeşil alan vermesi lazım dedi sinir oldum ya
Aysemhmt handeserdes daha öbce 2 gebeliğimde de bu hastane de yaptırdm ayrıntılı ultrasonu ama bugun gittiğimde yok dedi şaşırdm
Gmzkzk Aysemhmt ultrason için sizde yukarı ayrı ultrason odasına mı cıkıyorsunuz acaba bide gözlüklü bi doktor var erkek bana hep o denk geliyor cinsiyet tahminleri doğru cıkıyor mu acaba
Aysemhmt Gmzkzk 2li de yukadı cıkmıştım ama şimdi 10. Pollikinliğe gidiyorum 17 haftaya girdim dedi 2 hafta sonra özel hastanede yaptır ayrıntılıyı 🤷♀️