Gmzgvn 60 ile hamile kalıp 73 ile doğuma girmiştim(sezaryen). Hastaneden eve geldiğimde 64tüm. 3 ayda eski halime geldim ama ben çok aşırı yiyordum tatlısından tuzlusuna annem sağolsun. Ve en az 3 lt su içiyordum. Emzirmeye bağlıyorum kiloyu hızlı vermeyi ve rahmin toparlanmasını.
Oğlum şuan 1 yaşında 57yim ☺️ ki bana eskiden su içsem yarardı , bu yüzden yıllardır düzenli ve sağlıklı besleniyordum
Kilo her türlü veriliyor zaten özellikle bebekler hareketlenmeye başlayınca 😅 hiç onu takmayın anın keyfini çıkarın.