Kızlar 33. Haftamda gittiğimde 2 hafta gelişim geriliği olduğunu söylemişti doktorum bugub tekrar gittim kilosu suan 2350 gr olmuş 2 hafta önce 1768 gr dı. Doktorum bebeğin kendi içinde kilo aldığını ama geriden geldiğini söylüyor 10 gün sonra tekrar gideceğim böyle gider veya kilo akımı durursa sezeryanla alırız dedi başına böyle birsey gelen var mı ? Sezeryanla doğum olsa bebeğim küveze girer mi canım çok sıkıldı