aslii57 Hayırlı Olsun öncelikle, Benim 2. Aşılamam tuttu çok öyle dikkat etmedim hiç olmamışım gibi davrandım kafamdan attım yani olcak olmayacak stresi yaşamamak gerekiyor.. 1. De çok fazla pinpirikli davrandım hareketlerime yememe içmeme çok dikkat ettim sürekli yatıyordum :) hep aklımda heyecanla test gününü bekliyordum sonuç hüsran oldu tabi Umutlanınca çok üzülmüştüm ağlamıştım..
- De saldım amaan olmassa olmasın dedim. Sağlıklı bile beslenmedim o kadar atmıştım kafamdan.. sonra pozitifi görünce şok oldum 😃 Tabi iyi bi örnek değil bu Sen beslenmene her sabah yumurta, havuç , ceviz avokado özellikle ye.. Stres yapma sadece. Olacağı varsa oluyor. 😊