ES_es-Es Yassı epitel 43 ,lökosit 8, monurol şase verdi doktor eczanede yoktu muadili uroday verdi eczacı, deger cok mu yüksek ne yapmalıyım. Günde 3 lt su içiyorum camasirimi da sıklıkla değişmeye calisiyorum başka ne yapabilirim, serklajliyim da
Ozlem77 ES_es-Es sirkeli su içen var iyi geliyor diyen midem almaz diye hiç içmedim Ama sirkeli suyla taharet alın özel bölge ve ayaklarınız ıslak kalmasın Ama serklajlısın dikişin var sanırım zararı var mı yok mu bilemem onu Ama bol su iç idrarın gelince de hiç tutma İlişki yaşıyorsanız ondanda bulaşıyor olabilir
meryemy ES_es-Es benimde lökosit 7 çıktı muadil urocay bulabildim eczaneden bi etkisi olmuştur inşallah ilacın erken doğumu etkisi yspıuprmuş ne ksdar doğru bilmiyorum
Churcill Gebelikte normal diyolar. Bende de var enfeksiyon ama geçmiyo doktora napayım diye sordum yapcak bişey yok dedi. 🤷
Kader111 Benimde var ya kaç kere şase ilaç kullandım var ama hala dikkat ediyorum temizliğime dikkat ediyorum ama yok hala var
ES_es-Es Kader111 bende 3 lt su içiyorum çamaşır sık değişiyorum aklıma geldikçe ütülüyorum ama nasıl oldu anlamıyorum
Churcill ES_es-Es isim olarak tam bilmiyorum ama rbc ve wbc yazıyor tahlilde. Bana da monurol verdiler 1 kez kullandım geçmedi bi daha verdiler daha kullanmadım ama geçeceğini sanmıyorum. Suyu da çok içiyorum ben de
GozdeA Eritrosit 10 Lökosit 14 Enfeksiyon yüzünden acilmam var 31+6 yım doktor evden çıkmamı yasakladı sadece lavabo için kalkıyorum günde 5 lt su içip günde 2 defa iç çamaşır değiştiriyorum ilk zamanlar değerim 8 di her hafta yükseldi 28 haftalıkken yakalandım ne yaptıysam gecmiyor
ES_es-Es Yesimmm93 onu da yapıyorum ama nasılsın önüne geçebilirim başka bilmiyorum. Yassı epitel yüksek gorunuyor ama o ne derece etki eder düşer yada yükselir onu da bilmiyorum
ES_es-Es Ozlem77 3 lt iciyorum ama sanırım arttırmam lazım,iliski serklajdan dolayı yasak başkada çok dikkat ettim ama yinede oldu inşallah geçer yukselmeden sirkeyi denicem 👍
Yesimmm93 ES_es-Es canım benım ilk gebelikte sirkeli suyla taharet alıyordum çok enfeksıyon oluyorum diye sonra vajınanın kendine has florası oluyor o durumu mafettım baya doktorda çok kızdı .Doğuma kadar hep özel fitil kullandım oradaki denge eski halini alsın diye aman dikkat et yanı
ES_es-Es meryemy erken doğum etkisi olsa vermezler benim zaten normalde erken doğum riskim var, kullandıktan sonra en az 8 saat idrara çıkma denildi etkisi olsun diye