Esra___ kadere ne yapsak engelleyebılırmıyız hayır . Karnımıza düştüğünde o çocuğun kaderi yazılıyo beklemesiyle alakası yok ablam 2 oğlunıda 41 haftalık sapasaglam kucagına aldı öyle dusunup kendını yorma canım bızler aceleciyuz yoksa 9 ay 10 gun daha 40 haftada oluyo zaten 40 dan sonra artık doktorlarda sunni verıyo cok beklemıyoruz zamanına daha var bızler aceleciyız