Arelin_kardesi ya bende 20+1 haftalığım çevremdeki hamişler çoktan cinsiyetini biliyorlar ben ise toplamda3 kere gittim cinsiyet için ama bi türlü belli olmuyor son gittim doktor kıza benziyor ama sen yine de umutlanma dedi ama beni gören herkeste oğlan olduğunu söylüyorlar.kendini geç gösteren çoğunlukla kız bebişlermiş.tabi senin içinde benim içinde hayırlısı olsun inşallah.