Merhaba arkadaşlar 40+1 gün olduk ama sancı yok 5-6 gün daha bekleyelim olmazsa suni sancı verelim dedi doktor.Arefe veya bayrama denk geliyor doğum korkuyorum bayram tatili olacağı için ebe doktor personel sıkıntısı olur diye.Suni sancı nasıl yapılıyor böyle doğum yapan var mı?