prensannesii_ Her bebeğin gelisimi farklı. Göz teması kuruyorsa, adıyla seslendiginde tepki veriyorsa bir sıkıntı olduğunu düşünmüyorum. Benim bebeğim de 10 aylık, baba nerde dediğimde babasına bakıp gülüyor ama babasının Kucağındayken babası, anne nerde dediğinde bana dönüp bakmıyor 🤣 söylediği kelimeler de var bence başka dikkat çeken, seni rahatsız edecek bir durum yoksa hiç dert etme kendine🧡