Kızlar merhaba, bende insulin direnci var 2 defa çatlatma iğnesi denememe rağmen olmadı. Glifor kullanmaya başladım, adetim de düzene girdi şuan. Ovulasyon testiyle denemelere başlamak istedim bu ay, normalde hiç silik çizgi ve net çizgi görememiştim. Ama şuan 13. Günüm ve bu şekilde. Ard arda 3 gün mü değerlendirmem gerekiyor
[https://www.hizliresim.com/k05ftao]