Kızlar merhaba Çiğli eğitim araştırma hastanesi karşıya semt polikliniği de gidiyorum doktorum olmadığı için Zühre Dilek Koca Yargıç a randevu aldım 2.doğumum bu da sezeryan olacak Allahın izniyle acaba doktordan memnun olan var mı ben girebilirim ameliyatına dedi