Kızlar selam şuan 38 günlük bebeğimi uyuttum evimi temizledim uzandım ve size yazıyorum.🥰Eminim hepinizin doğum ve sonraki süreçle ilgili bir çok kaygınız vardır. İnanın benimde vardı. Doğum nasıl olacak canım acıyacak mı bebekle nasıl baş edicem, hastanede yanımda kim kalmalı, bebeğimi biri kucağına almak isterse ne yapmalıyım bla bla bla bir sürü şey… Hepsini sizin şuan düşündüğünüz kadar bende düşündüm. O kadar güzel akışta oluyor ki herşey o yüzden kasmayın. Doğumdan sonra kime ne kadar mesafeli olmak istiyorsanız sınırlarınızı çizin. Ben bebeğimin altını annem dahil kimse değişmesin istiyordum ve bunu doğumdan sonra söyledim. Altını sadece ben değişmek istiyorum mamasını sadece ben yedirmek istiyorum dedim. Biraz trip atsalarda çabuk adapte oldular. Zaten kim ne kadar tecrübeliyim desede siz annesi olarak hiç birşey bilmiyor haliniz ile emin olun bebeğinizle ilgili herkesten daha iyi biliyor oluyorsunuz. Üstünü değişmek altını değişmek tahmin ettiğiniz kadar zor olmayacak. Hele ki o hemşirelerin doktorların elinde bebeğin hamur gibi oynandığını görünce, bu o kadarda hassas bişey değilmiş diyecekseniz. Beni en çok korkutan şey banyo yaptırmaktı. İlk banyosunu kayınpederim yaptırdı yanında durdum izledim. Ve ikinci banyosunu eşimle yaptırdım. 3.den sonra bebeğimi her gün tek başıma yıkamaya başladım. En zoru ne söyleyeyim.. Uykusuzluk. Çünkü beslemek için 2 saatte bir bebek uyanmasa bile uyandırıp beslemeniz gerek. Buna adapte olmak biraz zorluyor ama zamanla alışıyorsunuz. Hafta sonları eşimden destek alıyorum gece 1 uyanmasında eşim ilgileniyor. Tabi mama gibi bir opsiyonunuz var ise bunu yapabilirsiniz. :) bebekle vakit geçirmek müthiş bir his. Her gün kıyafetlerini yıkıyorum katlıyorum banyo rutini müthiş. Masaja ve yüzüstü uyumaya bayılıyor. Ben yanımda uyutuyorum anne yanı beşiği olsa bile bebek onda yinede sizden uzak kalıyor. Eşim ayrı odada uyuyor ben oğlumla burun buruna uyuyorum. Özellikle gaz sorunu başladığı dönemde sizin kokunuz ve nefesiniz onu inanılmaz sakinleştiriyor. Yani tatlı anneler hiç bişeyi takmayın. Bebekle temizlikte oluyor yemekte oluyor🤗 bir şekilde hayatınız onun saatinde şekilleniyor. Benim yanımda kimse kalmadı. İyi ki kalmadı. Bu süreci başbaşa geçirmek çok güzel. Arada annem geliyor detaylı temizliği onunla yapıyorum. Birde bebişleri dışarı çıkarmaktan korkmayın bağışıklığı güçlensin. Kimsenin kucağına vermem diyen ben. Kimse öpmesin diyen ben açıkcası bebek doğduktan ve biraz kendini topladıktan sonra öyle olmadım. İnsanlar hevesleniyor ve yavrunuzu görmeye geliyor 5 dk birinin kucağına vermek bebeği hasta etmiyor emin olun. Zaten çok küçük olduğu için kucağına alan kişi sizden daha fazla pimpirik yapıyor. 😁 o yüzden unutun bu kaygıları ve bebişinizin geleceği zamana odaklanın tadını çıkarın. Doğumdanda korkmayın sezaryen oldum spinal. Regl daha acılı bişey öyle diyim 😁öptüm sizi 😍