Kimler beklemede 😂
Esram_lina 18 nisan 😄
Esram_lina regl olacakmış gibi sancılar başladı
Esram_lina ben ben bat 19 sanırım regll olucm 😞 test yaptım negatif 🤭
Esram_lina ben de 19 bugün erken gebelik testi yaptim negatif😔
whitechocalete erken gebelik testi yapmamak için zor tutuyorum kendimi 🙄
Esram_lina aynı şekilde bende
Benm bat 17 nisan pozitif 🙏
Esram_lina bat 18 negatif tesler bu ayda olmadı 👎
Esram_lina merhaba bu bat nedemek 😅
Alyel beklenen adet tarihi demek canım 😂
Esram_lina he tamam teşekkürler ☺️