EzgiDurdu alla alla.. bu dr.lar neden böyle ki?
benim ki direkt sana diyorum ki: plesenta rahim ağzına çok yakın. şimdi başka dr.a gidersen seni korkutabilir. ben sana söylim dedi..32.haftaya kadar yukarı çıkar dedi...
1 ay sonra da kontrole gel dedi. anlamadım ben bu işlerden..
peki sende kanama vs oldu mu hiç?