123oyku valla insanın canı istiyor doktorlar alışkanlık olmadığı sürece sıkıntı yok diyor kalkıp her gün bardaak bardak icilmedigi sürece 😂 bende eşimin bardağından bir iki yudum tadiyorum haftada bir belki çay bardağında içiyorum en kotu yaz geliyor zaten insanın içi yanar artık evde kendim meyvelerden komposto gibi yapıp soğutmayı limonata yapmayı düşünüyorum az şekerli bakalım inşallah idare ederim😂