36+3 olduk bugun kontrolum vardı bugune kadar hıc boyle bı problem yoktu bugun doktorum suyun artmıs dedı perinatoloji doktoruna yonlendırdı o da bobrek ler dudaklar kalp normal dedı solunum yolu kapalı olabılır dedı (Allah korusun) ama onu goremeyız dedı yai da tesadufı bısey olabılır haftalık takip olucak dedı… Bu haftalarda boyle bıseyle karsılasan oldu mu sonra normale donen oldu mu acabs cok moralim bozuldu hıc ıyı degılım ve cok korkuyorum 😔😔😔