hunilimom benim 2 doğumum da özelde oldu normaldi ilkinde çok kötü ebelere denk geldim kıvrandım ayağa kalkmama izin vermediler yatıp bekliceksin dediler 2.sinde doğum başlayana kadar istediğim gibi durdum ağladım zor geçmişti şimdi özele gitmicem ama devlette özgür istediğimiz gibi olabilir miyiz iyiler mi çok merak ediyorum