Sonunda bende burda doğum hikayesi paylaşabiliyorumm kızlar benim bebeğim kanalda değildi ve 4 kg olduğu için doktorum beklemek istemedi ve sezeryan önerdiği için sezeryana girdim herşey okadar güzeldiki ilgiler alakalar beni hiç devlet hastanesi gibi hissettirmedi spinal oldum fakat malesefki ben başedemesim o kesil ve baskılarla hemen uyutulmak istedim tam zamanlama yapıp bebeğimin çıkarıldığı anda uyanıp onunla öpüşüp koklaşabildim ten teması yapabildik 3 kere gösterdiler daha sonra hesap etmediğim bişey vardı oda kocaman bir kistti doktorum o an sordu ve bende alınmasını istedim çünkü daha önce kist yüzünden bir yumurtamı ve tüpümü kaybetmiştim tekrar uyutuldum ve odaya geçtim çok şükür ki hiç narkoz almamışım gibi o sıkıntıları yaşamadım herşey harikaydı iyileşme sürecimde çok güzeldi odamda tekti bebeğim çok iyi bende öyle merak ettiğiniz ne varsa sorabilirsiniz iyiki devlet hastanesini tercih etmişimm