Arkadaşlar altan muayene yaptırmayın bence bebek sıkıntıya girebilir.doktor 5 buçuk haftalıkken kalp atışını duyamamıştı alttan muayene etmek istedi ben istemedim.kalp atışı en geç 8 haftasına kadar zamanı var.kesede görülmeside aynı şekilde geç döllenme olabilir bekleyin derim.arkadaşım alttan muayane oldu 2 kere düşük yaptı risk almayın.