Ebrusevil benim kanım normalde 9.. anemi taşıyıcısıyım.. hamileliğimin başından beri kan ilacı içiyorum, Doğum yapalı 3 ay oldu 😔 son aylarımda günde iki kere içiyordum ilaç.. Doğumdan sonra keçiboynuzu özü içmeye başladım.. hem kan değerlerimi yükseltiyor, hem süt yapıyor.. doktorunuz izin verirse tavsiye ederim..