Mlkkpd acilden giriş yapıyosunuz doğum katına çıkana kadar hemen hemen 10 tane odada muyne ettıler okadar sacma ki ebeler okadar sinirlilerdi ne sorsan ne sylesen tersliyolardı hele doğumu yaptıran bı doktor vardı bayan cevap bıle vermıyodu doğumu yaptırana kadar canımı cıkardılar sonda bile taktı üzerimize yapıyosunuz sonra dıye bide laf soktu okadar eliyle oynadıkı eliyle acmaya calıştı cok zorladı bu sefer doğum sonrası kanamamı durduramadı başka doktorlar cagırdı bu sfer her neyse doğum sonrası ayrı bi işkemce servise almadılar bnı boş oda yok dıye 2 gün doğum yapılan katta kaldım bağırmaları çağırmaları travma olmuştu bnde uykuya daldığım zmn da titreyerek uyanıyodum sizin korkmanız için sylemiyorum bunları gtmeyın bnce dıye cnkü ilk doğumum cok guzeldi ama bu doğumumda öldüm öldüm dirldim